God Morgon

Och vilken härlig sådan! Det är ju helt fantastiskt ute idag, det är varmt och solen skiner. Började morgonen med en supermysig promenad med Svea medan resterande familj låg kvar i sängen.
Jajjemensan nu är min familj hemma igen, ja eller den förlorade fjällvandrardelen av familjen kom hem inatt.

Igår fick jag åka in till Uppsala för att hämta hem Svea och Patrik. Åh så glad Svea blev när hon såg mig, min lilla gosetjej, Patrik hoppas jag vart glad med men han var helt slut, haha jobbigt att vara på Fiskeäventyr.
När vi kom hem var ju Patrik bara tvungen att gå och kela med sin bebis på andra sidan gården. hihi...
Vi kom inte hem förrän 01:00 i natt, det var sjukt dimmig ute och det tog oss över en timma att köra hem. TACK underbara Åsa för barnvakten inatt!!!
Nu sover båda två som barn fortfarande helt utmattade efter resan. Tom Svea, haha, det märks att hon haft det helt underbart där uppe, bara sprungit lös och strosat runt med karlarna.

Nej nu ska jag ta mitt morgonkaffe innan familjen vaknar...
En stor kram till er alla från mig denna underbara morgon!

Kommentarer
Postat av: Ronja

En stor eftermiddag kram tillbaka!

2009-08-03 @ 15:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0