UNDERBART!!

Kan det bli bättre? Vädret är ju bara så underbart, tänk om det alltid kunde vara försommar, bästa årstiden, hell yea! Nu ligger jag på en filt i gräset på min uteplats och njuter. Min fina rosa dator är med och jag ska försöka uppdatera mitt dåliga bloggande med den senaste veckan som gått.

I Onsdags var Loke med på BMX träningen uppe i Orionparken. Vilken stor kille vi har! Lilla Love fick tyvärr inte vara med för han inte kan cyckla, han var helt galen och bara grinade och trotsade. Men nu är han ute och övar och övar för att snart också kunna vara med.

    



Hela denna helg har varit helt underbar... vädret kanon och bara med mys med familjen. I Fredags var vi i lekparken med alla grabbar och några brudar. Superkul att bara slappa med vänner och barnen får busa gärnet. På kvällen var vi bjudna på grillkväll hos BigAL & c/o Mycket trevligt med Corona samt lite bubbel. Mysfaktorn var på topp!


Lördagen började jag med att jobba 11-14, alldeles lagom. Efter det var jag och barnen uppe och hälsade på Trasslan och Vicce. Grabbarna cycklade, eller "körde speedway" medans vi damer njöt på verandan med snack och kaffe. Mmm...

Senare på kvällen, eller vid 20:00 kom vi ju på att Patriks farbror fyllde 50år. Så vi slängde ihop oss alla och drog iväg till skogarna i Ärentuna. Där var det rajtantajtan och barnen fick träffa massa underbara släktingar! Vi var hemma i Hallsta igen när klockan var 02:00


Och här är vi nu... Pappa Putte är lite tung idag och vi njuter i solen. En Latte i handen och dagen är biff!
Hoppas ni andra också njuter lika mycket som vi! KRAM!


Kommentarer
Postat av: Tant J

Kan bara hålla med om vädret, sååå härligt!!! Och tack för en sjyst kväll m grillning =)

2009-04-26 @ 17:05:09
Postat av: Anonym

Tjoho!!vill ha användar uppgifter och lösen till MK..Ta inte det lösen ja sa utan ta nåt som du vill..kram kekka

2009-04-27 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0