Shopping

Härlig dag idag igen, inte pga vädret utan för det varit en kanondag med vänner och shopping.
I morse tog jag Spänki, Mellis och Love bussen in till Norrtälje och gjorde stan. Shopping och underbar fika på Landkrabban... nästa tripp är redan inplanerad. Otroligt lyckad dag, till och med så jag hittade en bh till mig själv, det hör verkligen till ovanligheten.
Halv fyra tog vi bussen hem, jag och Love hoppade av hos BigAL & c/o frun i huset fyllde jämt så det var kalajs. Köpte en så jädran härlig present till henne, måste nog ordna en till mig själv också, hoppas det finns kvar till nästa lön.

Nej nu är det Grey's Anatomy,sen en snabbdusch för att klä sig i det nya underkläderna för att till slut hoppa i säng... Myyysigt! Haha...
Måste i msäng tidigt så jag orkar en lång dag på Bolaget, slutar 19:15 Villket gör att det inte blir något större Valborgsfirande men ändå mysigt hemma med familjen.

See Ya All! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ho!!trevlig valborg på diG!hoppas att allt e bra med Love..Ska vi ses nåt i helgen?eller har du fullt upp??kram kekka

2009-04-30 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0