R.I.P

Idag fick jag ett enormt tråkigt besked... en vän och även kollega har avlidit.
Hon fick i höstas ett cancerbesked. Det började med en tumör i axeln, som spred sig till lymfkörtlar, mage, lungor, hjärnan och ryggmärgen. Hon hade sån viljestyrka, en enorm fightingspirit och var helt inställd på att klara den här fruktansvärda sjukdomen. För några veckor sedan fick hon tyvärr besked om att inget gick att göra och hon spenderade sedan sin sista tid hemma med familjen. Det var en tjej med humor och otrolig ödmjukhet, jag älskade att träffa henne på tisdagar. Så jäkla go tjej verkligen!
Hon blev 32 år gammal och lämnar dotter på 5år, son på 4 år och sin man efter sig. Mina tankar går nu till dom...


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag ryser när jag läser det du skrivit!

Tänk att livet kan vara så orättvist.

Nu är hon hos änglarna, jag tänder ett ljus för henne och hennes man och barn.



Kram

2009-04-20 @ 20:32:50
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0