Helt Sjukt!

Jag har tappat hoppet på människan och på människans sätt att agera... Det kan ju för fasikar inte vara bara jag som tycker att det är fel med att bete sig hur som helst? Den här helgen har varit det värsta jag vart med om i mitt liv...
Varför kan inte människor hålla till sig en och samma, är det så menat att kärlek är ett jävla spel och att det är ok att leka med andras känslor. VARFÖR!!!??? Vad fan är det för fel på folk, jag orkar inte nånting längre... Bara gråter och gråter... Jag vet att jag inte är ensam om detta, var och varenda en går ju laget runt nu för tiden, VIDRIGT är vad det är, ingen respekt i huvud taget hos nån eller för andra... Kärlek är överskattat!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller helt och klart med dig!

Kärlek är bara ett spel för vissa folk i dag..



"Vi gör så att dom älskar oss och sen stampar vi på dom"



Det är hemskt!



Vill ha tillbaka den riktiga kärleken!!

2009-04-12 @ 19:46:01
URL: http://www.faulseit.zoomin.se
Postat av: Therese

don´t give up.

2009-04-14 @ 21:55:47
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0