Hej Hopp

Back in here... Segt och sällan men snart så släpper det väl.
Är bara hemma och vänder efter jobbet, ska ner till Dagis på utvecklingssamtal idag kl 14:00
Ska bli kul att höra hur det går för mina monster och framför allt om dom sköter sig.. hehe...

I morgon har jag Smyckesvisning hemma hos mig kl 18:00
Alla är jättevälkomna men jag måste veta om du tänker dyka upp eller ej, fikat ska ju räcka till alla!
Märket som kommer visas heter Dag & Natt, jättefina smycken som man kan kombinera precis hur som helst nästan, bara fantasin som sätter gränserna!
Så Varmt Välkomna till mig i morgon!

Klicka på Loggan så kommer ni till hemsidan och kan spana in allt fint i förväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0