BOMBEN!!!

Nu är det bestämt!
Jag kommer flytta ifrån min lilla ort för ett nytt liv i en större stad! UPPSALA! Kanske inte så stor BOMB för alla Bloggläsare men det är väl det för nån kanske. Jag har ledsnat på att bli behandlad som skit här hemma, vill göra nåt nytt och starta om medan jag i alla fall har en uns av stolthet kvar. Jag har blivit så bränd och lurad den senast tiden så jag orkar inte längre. Allt snack och allt man får höra och bli lovad vill jag inte vara med om längre, det är inte värt det längre. Jag vill tänka på mig själv nu och framför allt så vill jag ha en lugnare tryggare tillvaro med mina barn än jag har det just nu. Jag har nått botten, mår riktigt riktigt dåligt just nu!!! Så detta beslut känns rätt, har tänkt mycket det senaste dygnet och fördelarna överväger nackdelarna...
Jag kommer alltid finnas för alla som vill ändå, här på bloggen och ni som vill får ju komma och hälsa på, min familj är ju kvar här så jag kommer ju inte gå under jorden.
Så ge mig lite härlig feedback nu, visst har jag gjort rätt beslut!?

KRAM JAG ÄLSKAR ER ALLA!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får det trevligt där i uppsala. Jag tycker du gör rätt. Hallsta kan vara en riktig skit håla. Ha det bäst och hoppas du mår bättre snart. Kram från mig och Timmy

2009-04-09 @ 22:09:10
URL: http://mammatilltimmy.babyblogg.se
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Helt rätt! Ni kommer få det bra :)

2009-04-09 @ 22:28:58
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Sofie Messing

hejsan, Jag tycker du gör absolut rätt!!! Jag mådde ju riktigt skit LÄNGE, och det bästa jag kunde göra var att flytta över sommaren till Stockholm...vill aldrig tillbaka till Hallstavik då jag anser det vara en riktig skithåla med massa skitsnack om allt o alla...du kommer absolut att känna dig starkare...



kram

2009-04-09 @ 22:36:01
Postat av: Petra

Heja Mican!

2009-04-09 @ 22:36:19
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/
Postat av: Karolina

Vad roligt!!! Och jättespännande, när flyttar du?



Kram Karolina

2009-04-09 @ 23:25:38
Postat av: Tess

Hej tjejen.

Klart du ska göra det som känns bäst för dig och ger dig maximal utveckling.

Tråkigt att du mår dåligt..

Ha en härlig påsk och du ska se att det ordnar sig till det bästa.

Du kommer få en hel del mer möjligheter kan jag tro och Uppsala är en kanonfin stad tycker jag :)



Kram

2009-04-10 @ 06:04:00
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: kimmi

det kommer bli skitbra för dig mican och allt det jag skrev tidigare, nu måste jag

göra mig klar för jobbet.

kram kim

2009-04-10 @ 06:07:36
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Du vet vad jag tycker. Hoppas du mår bättre snart!! Kram Kram

2009-04-10 @ 08:13:31
Postat av: Helena

Du kommer få de jätte bra där, och inte förlorar du oss, vi bor bara 45 min ifrån dig. Kommer gärna in oftare till Uppsala :) Stor styrkekram på dig!

2009-04-10 @ 08:32:58
Postat av: Linda

Hej!

Du gör helt rätt!!

Jag flyttade fr Hallsta pga samma anledning..mådde piss då jag med.

Jag kände att jag måste tänka Lite på mej själv & det jag skulle göra då vara att flytta & bygga upp mitt liv fr noll.

Jag har inte mått bättre än vad jag gör nu på mkt länge.

Jag tycker att du verkligen har gjort rätt val!!!

Hallstavik är tyvärr en håla där alla snackar skit om alla & sticker nån ut Lite ur mängden så är det inte ok där..jag vet att det snackats mkt om mej när jag flyttade..fr vissa..men det skiter jag i.

Är så pass stark i mig själv nu & mår så mkt bättre så ja..har de inget bättre liv än så så får de väl göra det.

Tänk så du med.

KRAM

2009-04-10 @ 08:58:01
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: jenny - MissJO

Gumman.. jag tycker nog att du gör helt rätt... tänker massor på dig.... Du är en underbar tjej som borde ha det helt underbart!!!!!! Du och dina barn.



Massa kramar från GBG

2009-04-10 @ 09:43:18
URL: http://www.thecribofmissjo.com
Postat av: Anonym

HEJA HEJA!!!!!

2009-04-10 @ 11:59:39
Postat av: Anonym

helt riktigt!

2009-04-10 @ 13:15:45
Postat av: Anonym

You go girl!!

2009-04-10 @ 14:18:27
Postat av: Tant J

Inte har du nått botten inte, de e nu du kommit till toppen! De nya livet bara väntar på dig, fullt av nya äventyr och utan massa urklig dålig deppig energi som du slösat på vad....? Ta hand om dig själv och barnen i Uppsala. Du kommer få ett fett underbart liv. KRAM

2009-04-10 @ 16:14:07
Postat av: Anonym

Hej vännen!!klart du gör rätt!!du ska absolut inte tro annat..kommer sakna dig massor men som sagt det e inte långt till uppsala så oss slipper du inte så lätt:)..Massa styrkande kramar till dig!!!Kekka

2009-04-10 @ 21:52:10
Postat av: partypinglan

mig blir du inte av me!!! räkna me en inneboende varannan helg:)) en stor kramen från miig...

2009-04-10 @ 22:58:52
Postat av: J

Jag flyttade när jag var 25. mådde asdlåligt av allt skitsnack, skvaller osv. allt utanför hallsta är verklighet, inget i den byn är nåt att bry sig i, förruton famlj osv. Du kommer få ett grymt bra liv!!! Njut och var lika stark som du är så kommer du det underbart fritt liv! Kramar

2009-04-10 @ 23:14:02
Postat av: Jenny

Du gör ett bra val, en del människor i Hallsta kan vara riktigt sviniga.. Du gör helt rätt!

You go girl!

Rock On i Uppsala och lev livet som du förtjänar det!!

2009-04-11 @ 23:26:50
URL: http://www.faulseit.zoomin.se
Postat av: Anonym

sviniga människor finns de i och för sig överallt...

2009-04-12 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0