Trippelsuck!

Haha helt seriöst, är hemma från jobbet igen, vaknade med feber i morse och så j*kla ont i huvudet och bihålorna.
Nu har jag tagit alvedon och mår så himla bra haha... kommer väl en smäll snart när tabletterna går ur kroppen haha!

Åååhh ni måste bara få veta vad jag råkat ha gjort med mina grabbar. Haha dom har blivit riktiga huliganer.
Tänkte jag skulle frissera dom lite igår så började vi fint och slutade med att rakapparaten åkte fram... Haha MY GOSH!!! Dom ser livsfarliga ut, blir lite rädd varje gång jag råkar möta dom runt hörnet i ett rum här hemma. Så nu har jag låst in mig här... Haha!
Ska lägga upp kort lite senare... nu blev jag så trött så jag måste vila lite.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nu vill jag og allt se huliganerna om dom gjort en sån drastisk makeover!

2008-09-29 @ 16:00:44
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0