Tjoho...

Hemma från Bowlingen och det gick faktiskt rätt hyfsat. Jag fick möta en karl i 40års åldern. Jag vann en av tre serier mot honom, shit pommes alltså! Haha! Inte illa pinkat av en som bowlat ca 5 ggr!
Men det är inte lätt alltså... man blir så trött i armen, kommer säkert ha träningsvärk i morrn!

Nu sitter jag och letar info ang DISC metoden... hittar inte mina anteckningar, inte heller Business Basicboken!
Allt liksom försvann under flytten! Åååhh jag har ju så bra ordning är hemma haha... eller inte!

Kommentarer
Postat av: Therese

disc metoden finns väl på intranätet?

eller?

2008-09-23 @ 08:08:57
Postat av: Anders

Määh, man är ju nyfiken på resultaten!"!

2008-09-23 @ 08:18:07
URL: http://www.superblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0