Packat & Klart

Eller snart är det i alla fall det... Klänningarna får hänga så länge som möjligt, all makeup och hudvård måste jag ju ha i morgon bitti... Fast det kanske är smartast att lägga Make på Tåget? Hm... kommer väl ändå vara en zombie i morgon. Man är ju inte direkt en morgon människa även om jag nu vill vara det.
Jag älskar att äta en god frukost, vilket jag sällan äter, frukost alltså, men gott är det.
Det är därför jag längtar så nu till dessa dagar med just Hotellfrukost... Ååhhh så najs det är!

Jag har ett stort problem... Jag har inte än bestämt nån make till Klänningarna, provade en idag som gick i Turkost för att matcha klänningen, men nej nej, blått är inte min färg!
Det lutar åt en Orange/Rosa ögonskugga från gamla sortimentet, Tuttifruity.
Den har jag mycket, den framhäver mina annars trista grå/blå ögon jätte bra.

Eller har ni nån ide´? Svara gärna här, jag kommer ha den bärbara med till Gbg så jag inte missar nåt.

Hinner jag inte skriva nåt i helgen ska ni veta att jag har det förjävla bra i alla fall! ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hoppas du får de bra och att du tar massa kort för du vet att jag älskar baler haha!

2008-09-04 @ 21:59:01
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0