Lön!

Wohoo... Man får alltid känna sig lite rik den dagen man får lön. Haha underbart!
Men på måndag är alla pengar dragna för räkningarna, så då är det back to medelklass.

Ikväll ska vi åka till Thuns för att köpa lite byxor till grabbarna, dom har som växt ur allt, tom Love så han kan inte ärva Lokes kläder längre. Haha... Dom har blivit lika stora nu. Jo visst det skiljer bara 11 månader men ändå!!
Sist jag var på Thuns hittade jag två par byxor som satt bra men snål som man är när det gäller kläder till en själv så köpte jag bara det ena paret. Finns dom kvar idag så ska jag köpa dom! Hoppas på ett tröjfynd också, gärna stickat.

Så see ya all soon!

ps. nästa vecka kommer vi ha en fotspakväll... är du sugen att komma så säg bara till! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0