HURRA!!!

Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!
För Big Al ( Anders Lindroth ) som fyller 40 år idag!

Vi har precis kommit hem från hans överraskningsfest på Edebogården. Han är omtyckt den karln, många som ville vara med och fira honom.
Kul med massa folk som man inte känner så bra och ännu roligare att få ansikten på alla namn som SuperPinglan Janina pratar om jämt. Hihi...
Hade vart kul att stanna längre, men som småbarnsmor så har man ju lite ansvar, japp dom var med dom med och firade sin "farfar" Äändurs. Tom lilla Svea var med och charmade sällskapet.
Så det fick bli en tidig kväll, jag körde också. 
Men eftersom det är Pappahelg så är jag ändå barnfri nu. Jag sitter här med en Smirnoff Ice och lilla Svea sover som en bebis ska göra vid den här tiden.
Men mycket mer än så blir det inte den här kvällen... I morgon är det dags för MK igen!

So Long My Homies! ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Priser på Salongen;

damklippning: 420 kr

slingor/färg: 600-900 kr beroende på hur långt & tjockt håret är.

flerfärg: 700-1000 kr

hårförlängning: 2500 och uppåt beroende på mängd.



Sen gör jag alla behandlingar för halva priset (utom hårförlängning) eftersom jag är lärling. Hör av dig om du vill veta pris på fler behandlingar, skrev dom vanligaste :)

2008-09-20 @ 23:05:17
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Janina

Jo du. De var kul att visa upp mina vänner för dig med. Dom var dock lite bekymrade över den så kallade "Norrlandsfirande" och var inte lika förtjusta i alla fulla, kladdande män.. hihi.. Nå väl. Inge drick för mig den kvällen, blev nog full på ångorna från min snarkande karl under natten.. Ha ha.. Dock skötte sig lilla Svea som en prinsessa, hon är sååå sööt. Vill oxå ha..

2008-09-22 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0