Hua!

Har så ont i min "lilla" kropp nu... Har donat alldeles för mycket nu.

Tänkte lägga upp bilder på Huliganerna också men den jäkla kameran var ju slut på batterier och jag har ingen laddare till den här. Suck igen då!

Åhh sen har vi spikat en härlig fotSPA-kväll hemma hos mig nu på Torsdag kl 19:00.
Vill du vara med så säg bara till. Vi kommer ha en härlig stund där vi pysslar om oss sjäva.

Nej nu ska jag nog ta mig min standard Latte! Mmm...

Jo en sak till...
Stort Tack till alla er som firade eller grattade mig på min Namnsdag!
Ja så ett stort TACK Farmor! (var bara hon som kom ihåg, haha)

Kommentarer
Postat av: Ronja

JAG kom ihåg!!! fick du inte mitt medelande?!?!

2008-09-30 @ 16:46:48
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0