Pasta

Nu har gästerna lämnat oss... Jättekul att träffa vänner man inte träffar så ofta. Hon är i samma sits som mig, ensamstående, så vi ska nog ta och hitta på något snart. En tripp till Uppsala kanske till ennu en Ensamstående. Haha!
Lyckade byta till mig Krukorna av Bengan också, hon fick en Sveatröja till Tyra. Har ju lite kläder kvar från Kollektionen. Hm... kanske ska lägga ut lite på tradera snart.

Ikväll ska vi bjuda Pappa Patrik på mat här hemma. Jag, Loke och Love ska göra Pastagratäng med köttfärs, purjolök och ost. Det är så smarrigt... Kan nog bli ett glas rött till det med.
Efter mat kommer det bli familjemys med godis och Idol.
Har missat ett par avsnitt nu så jag har inte nån större koll på vilka som är kvar. Har inte heller haft nån favorit, eller jo det är nog hon SoulDivan, LouLou. Men vi får se efter ikväll vad jag tycker då!

Nu är grabbarna ute och cyklar med kompisar och jag passar på att lata mig lite.
Eller lata, jag planerar lite för den kommande Chokladkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0