Måndag

Japp and Back To Work.
Bolaget såg ut som det gjorde när jag lämnade det... Jag börjar lessna lite på jobbet men det är ju så sjukt bra arbetstider. Men jag vill ha nåt annat, visst jag har MK, men jag måste ha ett på papper nu för att få ha barnen på dagis och allt vad det nu är.
Så har ni nå tips på ett kul jobb så hojta till, inget fast heltids bara.

Idag på eftermiddagen var vi över till Anki och hälsade på, kaffe för oss och grabbarna cyklade och lekte i skogen. Dom var genomblöta när vi kom hem, men kul hade dom haha...
Söta rara Anki hade köpt en Blixten T-shirt till alla när dom var i USA. Love var helt lyrisk när vi kom hem, han ville inte ens ha den på sig, utan bara hålla i... hålla i hårt dessutom! Haha...

Nu sover kidsen, även mina kära husdjur, nu snackar vi inte dammråttorna utan Svea och Tippen. Vet ej om jag nämnt det tidigare men jag är kattvakt, eller vad det kallas, åt grabbarnas farmors katt, Tippen! En underbar Burma, han är precis som en hund, kommer så fort man ropar på han och han ska vara med överallt.
Svea och Tippen är numer värsta Homies... busar och sover, busar och sover!

Nej man ska väl ta och försöka komma i säng snart, inte för att jag tror på det själv men... är inte det minsta trött! *SUCK*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0