Jobb

Idag är det långpass igen...
Jobbade på Bolaget idag till 10,30 bara sen mötte jag upp Spänki & Kecka på Blixten.
Herre min... vad skönt det var med en fika utan barn, haha! Lugn och ro, mycket snack och lite skvaller... eller var det tvärt om? Hihi...

Efter det bar det iväg över Bron bort till Skärsta, dags för ett pass på Färgavdelningen på Järnhandeln.
Men innan jag åkte över var jag bara tvungen att åka hem och hämta nya Applause som hade kommit!
Måste ju ha lite smaskig underbar läsning också.

Ikväll ska det levereras produkter till kunder, så jag och grabbarna får ta oss ut på bilresa efter maten.
Dom älskar att åka bil så det kommer inte gå nån större nöd på dom...

Nej nu ska det brytas färg.
Ha det bäst alla Bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja tack för senast!!!måste göra om det oftare..kanske även ja kan va helt barnfri nån dag,,kanske vi kan ta en smirre eller två nån helg när killarna e hos pappa..kram

2008-10-08 @ 18:08:40
Postat av: Janina

jaa du. Vet en kille som väntar med spänning på dina superduper produkter, en sån där "tånnis" m finnar om börjar poppa :)Vad skulle vi göra utan dig? Kramiz på dig du bästa

2008-10-08 @ 19:19:26
Postat av: Anki

Massor av kul idag, tyckte jag och kul att se lite intriger!!!!

2008-10-08 @ 21:45:15
Postat av: Anonym

Underbara applause.. :)

jag ska också ut och leverera en massa produkter idag

2008-10-09 @ 07:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0