Is This It?

Är det dags eller?
Nånting inom mig säger att jag gjort mitt i lilla hemstaden.
Jag flyttade tidigt, kom tillbaka och nu känns det som det är färdigt för den här perioden i mitt liv.
Det som håller mig kvar är vänner och familj, men bra vänner finns ju alltid kvar och familjen blir man ju aldrig av med! Haha!
Så vad tror ni, är det dax att bege sig ut på nya äventyr?
Skillnaden denna gång är att jag har resesällskap, sjukt kul ju!

Nej nu ska Lördags godiset fram och tv´n ska på, dax för familjemys med mina underbara barn! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä lämna oss inte!!!Men skulle du göra det så vet du vart jag finns å jag kommer inte hänga fast vid dig som en igel..hahahah/kekka

2008-10-12 @ 09:46:26
Postat av: Therese

DIQ DIQ DIQ DIQ TAGGAAD

2008-10-12 @ 22:20:05
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0