illa

Jag har vart så kass på att Blogga den senaste tiden, jag vet det, men det känns ju som att jag inte har nå kul att skriva om. Ni stackare som läser min Blogg måste vara uttråkade långt över öronen, skriver ju bara om kidsen och jobb, haha samma sak varje dag.
Men tyvärr så får det se ut till det händer något mer spännande i mitt liv som är värt att blogga om!

Idag sov vi länge som vanligt, låg och drog oss ända tills jag kom på att grabbarna hade ju fotografering på dagis idag! Attans! Upp fort som fasen, do my skinncare, sen var det greppa två tröjor till grabbarna som dom skulle ha på fotot. Det blev två gamla favoriter ur Dunnis kollektionen, randiga tröjor med Rebel på bröstet, hihi... Det kommer nog bli bra.
Förra årets kort var superbra, tyvärr kom dom bort innan jul när det var dags att göra julklappar utav dom. De har ännu inte hittats, så trist. Hoppas dessa blir lika bra så man säkrar några klappar.

Nej nu måste jag ut på en liten kvällspromenad med Svea! ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du har iaf mig som en trogen läsare,även om de bara handlar om att du jobbar.. hehe. puss på dig!

2008-10-16 @ 21:53:48
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0