Trött

Förkylningen vill verkligen inte släppa och min ork är minimal. Skulle öppna en burk idag och orkade inte ens skruva av locket. All styrka är bortblåst. Nu har jag även fått sån enorm hosta också, låter som en gammal tant som rökt hela sitt liv. Hua! Men i alla fall tillbaka på jobbet idag. Skönt att komma hemmifrån lite grann.

Annars är väl livet som vanligt, huvudet upp och fötterna ner som tur är men det är på gränsen. Jag har sån livsångest eller vad det kan vara. Vill få ut mer av livet än att bo äta jobba sova. Om nån skulle fråga mig om jag är lycklig så skulle svaret vara ett stort NEJ! Jag vill ha stöd, jag vill ha kärlek jag vill ha jag vill ha jag vill ha...  nån som förstår mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0