Sjuk

Idag är en tung dag... Är sjuk... Vaknade i morse och märkte att jag inte kunde prata!! Min röst är helt väck, är hes som en gammal whiskytant. Jobbigt som fasen är det. Problem är det också... På jobbet var det rätt svårt att kommunicera med kunderna och hemma är det så svårt att prata med kidsen. Va? Va? Va? är det jag får till svar hela tiden Haha!
Nu på kvällen har jag även blivit riktigt krasslig. Mår pyton och har så nedrans ont i kroppen, huvudet är värst sen i hela höger sidan. Känns som kramp. Är hög på Alvedon så jag kan sätta en slant på att jag har feber också...

Idag efter jobbet hängde jag gäng med Spänki och Kekka, vi tog en fik på Blixten. Utan barn, men det var ju rätt lungt ändå för en annan kunde ju inte mer än sitta och lyssna på snacket, lite krax slängde man ju in då och då, men vet inte om jag gjorde mig så förstådd! Haha! Men mysigt var det... Tack Girls!

Nu ska jag ta mig en varm kopp te och försöka lägga ut lite till på Tradera. Ni har väl inte missat det, kolla det tidigare inlägget.

Sen har vi två andra Partyn på G hos mig!
Nästa Torsdag den 13:e kl 19:00 ska vi ha LjusParty! Alla julnyheter från PartyLite har ju kommit, så passa på att inhandla lite julstämning. Bara att höra av er om ni vill komma. www.partylite.se

Och sen det efterlängtade, den 16:e, Söndag kl 16:00 hos mig! Då kommer det vara Gangstar barnklädesparty. Så coola barnkläder, rekomenderas verkligen att komma och kolla på. Så här kan ni hitta riktigt bra Julklappar. Samma sak, bara att höra av er om ni vill komma! Spana in www.gangstar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0