Ny dag Nya tag.

Vad ska man hitta på idag då? Går här hemma och väntar på att Eva ska höra sig, vi ska planera vårt JulÖppethus. Vid 12:00 kommer Ella, det är Sveas syster hon fick byta från Vera till Ella, hon ska vara hos oss ett tag under dagen. Sen ska jag även under dagen åka ner till Janina på en fika.
Som det ser ut nu är det väldigt oplanerat allt och säkert kommer Eva ringa när Ella kommer och jag precis bestämt att åka ner till Janina! Haha...
I eftermiddag ska det även Hudvårdas lite... så roligt. Efter det ska jag försöka strukturera upp min "walking closet/kontor" lite grann. Lite väl rörigt nu.

Ha en underbart regning dag alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

vacker du var!

2008-11-15 @ 14:13:01
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0