Lycka

Idag har Sveas syster Vera fått ett nytt hem. Hon har flyttat hem till Kidsens farmor. (Svea är vår hund) Så vi är så glada att hon fått stanna på orten och sen att det är inom familjen är ju helt fantastiskt. Och dessutom så kan familjen som hon var hos innan få träffa henne hur mycket dom vill fortfarande! Detta är lycka! Visst Janina!? Hihi! Vi grejjade det!

Idag var det ju partaj här hemma, jättemysigt, men många återbud, fler än jag som är sjuka. Men det var så kul med snack och fika som vanligt. Nu ser vi fram emot helgens partaj också, GANGSTAR!!! Det ska bli så kul, länge sedan man var på HomeParty med barnkläder.

Nu ska jag ut med Svea och träffa Vera, dom bor ju bara 100 m bort nu!
PEACE! ♥

Kommentarer
Postat av: Marre

Jättetråkigt att jag inte kunde komma, men det går kanske fler tåg :) Vi får höras imorgon om helgen när du har pratat med Eva :) Ha det så bra så länge, kram kram.

2008-11-14 @ 00:11:33
Postat av: Anki

Jag bjöd Maria Karlsson på party på söndag!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-14 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0