hemma

idag fick jag vara hemma från jobbet... orkade knappt kliva ur sängen i morse. Blev spännade att ringa dagis och jobbet men som tur var hörde dom i alla fal vad jag sa lite och förstod att vi skulle vara hemma.
Mitt på dan var jag helt slut, kidsen var helt galna, så jag var bara tvungen att ringa deras far. Han slutade halv ett så han kom upp och hämtade dom. Så skönt. Samtidigt tröck jag i mig ett gäng Alvedon för stackars Svea måste ju få komma ut. Men det var rätt skönt att få lite friskluft men det tog också på krafterna. Så nu har jag precis vaknat efter ett par timmars vila.

Ikväll blir det mys framför tv:n med syster som ska komma förbi. Det blir idol och vår favvomat. Baguette med rostbiff, pommes, buljong och honungsmelon. Mums!

Nej nu ska jag ta och tvätta av mig lite...
So long! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0