GANGSTAR!

Söndag kl 16:00 ska vi ha GangstarParty hos mig. Så grymma kläder till kids i stl 56 - 128
Alla är välkomna, bara att höra av er eller dyka upp. Kolla in deras hemsida så ser ni själva att de har verkligen Attityd. www.gangstar.se

Idag har jag även fyndat. Har köpt fyra vita Billy bokhyllor med vitrindörrar för 600:- Jag ska ha dom i min garderob som klädförvaring. En kanske får stå i hallen med korgar i, men då får jag försöka mecka bort dörrarna.
Så nöjd, jag är allt lite bra på att hitta fynd.

Nej nu ska jag hoppa i säng, min hals strejkar igen!
GodNatt! ♥

Kommentarer
Postat av: tess.t

Hej vet ej om du såg på MSN att varken jag eller syster dyker upp på söndag på Gangstar.Linus fyllde år den 10/11 och vi ska fira honom då, men tack jätte mycket för inbjudan och hoppas på fler gånger.Mvh Therese.T

2008-11-15 @ 01:11:51
Postat av: kimmi

min Cid fyller ju år på söndag så jag kommer tyvärr inte.

2008-11-15 @ 09:10:05
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/
Postat av: Maria Karlsson

Hej! Tänkte bara meddela att jag dyker upp på söndag, Anki sa att det bara va att komma.. Mvh maria k

2008-11-16 @ 13:42:49
Postat av: Bilja [GANGSTAR säljare]

Hoppas ni hittar mycket snyggt! Berätta gärna vad du shoppat sen! :-D

2008-11-16 @ 13:45:23
URL: http://biljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0