Ojdå!

Har visst glömt att uppdatera mitt liv lite, som om nån skulle vara intresserad, haha! Men hur som haver så har det varit en kanonhelg!

Fredag: Ålandskryssning med Brudarna! (anki, anna, annika, maria, theres) mina biatches. Kvällen började på båten med Buffe', den kan ju bara beskrivas med cool! Haha, tjejerna tog ton i -Jaaaa må hon leva... vilket slutade med att hela buffe'n stod upp och sjöng för mig! Haha, ballt!
Sen blev det HyttHäng och jag la MakeUp på Anki & Maria! Fattar inte varför dom inte sminkar sig oftare. Alltså dom är ju redan förtjusande damer men med lite Make, Grrr...
Här korkade vi upp lite bubbel och en smirnoff, mumsig värre när man inte intagit liknande dryck på lääänge.
Kvällen fortsatte ända till 05:00 på dansgolv och hoppandes rockandes. STÖRTKUL!
Vi avslutade morgonen på Soldäck med en Latte och kollade in den Grymma Soluppgången! Finns bara en att tacka för denna underbara upplevelse, Janne, han rockade gärnet med oss tanter och visade oss livet på båten! Haha! Sen var det godnatt kl 05:30

Lördag: Frukostbuffe' kl 10:00 och japp typ död, inte bakis men trött nå så in i bängen! Efter den blev det vila i hytten. Klockan 12:00 var det dags för kareoke i baren hahah det var så kul!
Blev bjudna på skumpa, mumsigt ute på däck i solen!
16:00 Var hemma i land igen.
Äventyret slutade med ett stopp på McD Hägernäs! GOTT!!!

Väl hemma blev det Speedway GP sänt från Ullevi. Loke var ju där och hejade på Greg Hancock, dom fick sitta på hedersläktaren, var nog mest Lokes mormor som tyckte det var ballt haha!
Självklart kollade jag och Love in Eurovision, men där gick det ju inte så bra... jaja, bättre lycka nästa år!

Söndag: Hängde lite hemma hos Janina & Anders med familj. På kvällen var det Storstäd av hemmet.

Mer bilder från kryssningen kommer! Hahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0