Härligt...

Idag är det faktiskt rätt skönt ute! Svalt och friskt.
Jag har varit i Norrtälje på en snabbvisit, hann med en Latte och åkte hem igen!
Här går det undan.

Ikväll ska jag hem till Mamma som har bjudit hem några vänninor på Hudvårdskväll. Det ska bli enormt kul att jobba lite, jag älskar ju mitt jobb! (som alla redan vet)


Sitter just nu och tokplanerar sommaren med fotSPA-kvällar, MakeUp-rådgivningar, Hudvårdskvällar och allt vad mitt jobb innebär! Så j*kla kul!
Den 29:e Juni ska jag, mitt team och Ingela ha en SPA-kväll gemensamt, så skulle du vara intresserad av en stunds avkoppling hör av dig!
Vi har massa skoj inplanerat hela sommaren!

Ojoj... klockan går fort när man har roligt... Snart dax att hämta Kidsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0