VAB

Vård Av Barn - det är vad jag har haft för mig idag. Inte så illa att få vara hemma med barnen, jättetrist att Love är dålig men så skönt att bara få vara hemma med kidsen.

Idag åkte vi ut till min Mammas och hennes mans husvagn. Skönt att bara slippa lägenheten ett tag, få sitta ute och se hur barnen leker som bäst.
Ikväll är det ju Speedway, Rospiggarna möter Piraterna. Loke är ju redan taggad till tusen så på campingen var det bara Speedwaystarter som gällde! Love var också med men han orkade inte lika mycket. Han är ju pigg men eftersom han inte äter så mycket så blir han trött fort. Blek är han också, min lilla skitunge.

Själv har jag tänkt att tvätta... Jättekul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0