Spännande

Idag pratade jag med Värden för lägenheten jag sökt.
Har jag tur, då menar jag verkligen tur, så får jag en trea med uteplats! Hur guld skulle inte det vara för barnen!!
Jag hoppas hoppas hoppas, men tar inte ut något i förväg. Får svar i morgon förmiddag!
Så håll nu tummarna för mig allihopa.

Nu ska jag hämta kidsen på dagis.
Stackrs Love har så ont i munnen så han har inte ätit på 2 dagar. Jag vet inte ens vad han gjort för jag får absolut inte titta. Saliven rinner som sjutton också så nåt verkar svida. Tänder, Blåsor ellar han han bara ett sår. Lider verkligen med honom, han kan inte sova på nätterna heller... 
♥ Min lilla älskling!! ♥

Tjohopp hej

Kommentarer
Postat av: cilla

jag håller tummarna!!! puss

2008-07-21 @ 14:58:28
URL: http://mylifestale.blogg.se/
Postat av: Helena

Håller tummarna!

2008-07-21 @ 20:19:05
Postat av: Jenny

hej pussgurkan!!



Men du .. jag hänger inte med... skall DU?? flytta?? bara du??? eller ni alla???



LOVE U PUSS

2008-07-24 @ 10:15:07
URL: http://lillajennysblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0