Natt igen...

Dygnet har för få timmar, så är det! Hinner aldrig göra vad jag ska eller ens göra lite av det jag ska...
Nu sitter man här igen och klockan är 00:30 på natten. Kommer vara halft död i morgon igen!

Idag har jag jobbat mellan 8:00 och 18:30. Det är högtryck på bolaget nu! *pust*
så skönt när man kommer hem och Putte fixar maten! Det blev Spagetti & Kötfärssås. Smarrigt, det är han bra på Putte.

Som vanligt Tisdag, Loke på Speedway! Love var hemma idag och hade lite egentid med oss...
Hur matchen gick har jag ingen koll på. Förutom att Greg Hancock vann... Haha vilket han gör varje gång enligt Loke!

Idag fyllde Kecka år! GRATTIS!! Hihi nu är du mycket äldre än mig igen!

Nej nu ska jag försöka komma i säng så jag orkar med ett nytt helvetespass på Bolaget i morgon!


Heja Hancock!


Kommentarer
Postat av: Anki

Grym bild, skicka in den till Norrtelje tidning, till årets speedway´s fan!!!!!

2008-07-30 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0