Fullproppad

Japp som rubriken! Har precis gillat ute i gräset och jag åt alldeles för mycket!
Kunde inte bestämma mig i affären för vad jag ville ha så det blev allt möjligt.
Vi åt potatisgratäng, Olika grillade korvar, grillspett med beach bbq marinad, grillad lax mm och självklart tzatziki.
Hell Yea det var gott!

Tidigare idag har vi varit i Vällen och badat!
Lyssna på detta, för detta är Big News! Jag badade idag! Första gången på 10 år i Sverige!
Det var så varm och skönt i vattnet. Vi hade massa fika och frukt med oss. Riktig så familjemys!

Nu ska jag ta och göra mig en latte...

Kommentarer
Postat av: Ronja

VAD HÄNDE DÄR?!?! du måste bevisa de för mig med haha annars tror jag inte på dig =P

2008-07-28 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0