Utmanad

Jag har blivit utmanad av Therese att berätta 9 sanningar om mig själv... Hm... Hur ska detta gå? Haha!

1. Jag önskar mig Julklappar, men är kanske för gammal för det nu!
2. Jag gråter väldigt ofta när ingen ser.
3. Jag tror inte på nån gud eller har nån annan tro, kallas väl Ateist?
4. Jag vill ha fler barn... typiskt, ingen karl ju!
5. Jag hoppar över Middag oftare än jag borde.
6. Jag är svag för brädåkare och surfare.
7. Jag saknar Östersund.
8. Jag kan inte multiplickationstabellen, eller hur det nu stavas?
9. Jag vet mer än folk tror... sug på den!



Nu utmanar jag:

Ronja
Nette
Tess


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack stumpan!

Jag antar utmaningen...kanske inte hinner just idag ;)



God Jul till dig och dina söta grabbar.

Kram

2008-12-23 @ 08:44:04
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Therese

den designen var fin :)

2008-12-23 @ 10:34:39
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0