.:Tomt:.

Idag har det inte hänt så mycket så jag har inte så mycket att blogga om. Eller så är det kanske bara så att jag inte har nån ork... helt fantasilös och tråkig med andra ord!

Lokes Prickar håller i sig och dom verkar centrera sig på de nedre regionerna, stackar mammas lilla kille. Love å andra sidan har inget tecken på prickar ännu.
Så idag har vi varit hemma från dagis, men jag kunde i alla fall jobba 13-17 och möte 18:30-20:30 Min kära Mamma slutade jobba strax innan 13 så hon kunde ha dom ett tag och under mötet så var de hos sin Pappa.
I morgon kommer dagen se likadan ut.

En kul sak idag och en kul sak i morgon:
Idag fick jag samtal från en tjej som fått mitt nummer via rekomendationer, så kul när man blir uppringd av nån man inte känner som vill träffas för Hudvårds och Makeuprådgivning. Hon hade fått mitt nummer av en annan kund till mig!!!
I morgon är det julavslutning i Uppsala, Festmakeup står på schemat och de är så fina färger vi kommer jobba med!

Nu är jag helt slut efter detta knappande på tangenterna. Ja jag vet, jag är skitlat idag. Kan det bero på det trista vädret vi har? JA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0