Ojoj...

Idag eller i morgon kanske man ska säga, så börjar mitt nya liv. Nej jag ska inte banta eller komma på att börja med nåt annat konstigt.
Mitt nya liv är hårdare än så...
Från ikväll så kommer vi ha barnen varannan vecka! Jag kommer ju inte klara av det... Från att ha dom Varje dag i snart Fyra års tid till att idag ha varannan vecka kommer bli så jobbigt.
Det kommer säkerligen vara skönt nu i början, i två dagar, sen kommer jag bli tokig, tänk vad tomt det kommer vara här hemma! Usch! Är allt lite nere nu ikväll. Det var så jobbigt när jag lämnade dom ikväll... Hej då barn, ses om en vecka... GAH!! Jag kommer dööö!!!!
Nej nu får jag inte tänka mer på det då kommer jag börja storböla.

Idag var vi ju i Uppsala hela dagen. Var och firade grabbarnas storebror på sin 11års dag.
Hann med att spana in nya delen av Gränby också. Jättefint, tyvärr hanns det inte med så mycket butiker. Jag la allt krut på fikat. Dom hade ju öppnat Barista på nedre plan! Så Najs! Det blev en Latte och Morotskaka... (tyvärr Anki, hade ingen kamera med mig, men det var snudd på lika coolt som ditt mms) Dessutom fick jag med mig Patrik på fikat, iof tog han ingen Latte eller liknande, men han var med och fikade. Bara det är ju värt att nämnas!

Nej nu blir det NattPromis med Svea! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0