Idol 2008

I Fredags avgjordes ju Idol 2008... Vann rätt Idol?



Nej jag tycker inte det. Kevin är ju asbra men han är också redan en etablerad artist på Malta, han har varit med i Melodifestivalen i alla fall 2 ggr för sitt land. Är det då en värdig vinnare? Nej inte i mina ögon och dessutom var ju Alice bara så bäst!

Kolla in vilket drag det är i henne, jag kommer med all säkerhet köpa en skiva av henne om den görs i samma anda som dessa låtar:

 




Men något som satt säkert var i alla fall Il Divo med The Winner Takes It All. Vilken jädra ståpäls jag fick... FY FAN SÅ BRA DOM VAR! Det kommer bli Julskivan som går på Julafton i vårt hem ( Il Divo - The Promise)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Il Divo är grymma! Får gåshud varje gång jag hör den här låten, dom bara står rakt upp och ner och äger scenen.. :)

2008-12-16 @ 16:39:36
Postat av: Ronja

De va jag som skrev de inlägget innan ;)

2008-12-16 @ 16:40:18
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Helena

lite grymma! jag tyckte Alice skulle ha vunnit.

2008-12-17 @ 06:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0