Helg

Lördag kväll och barnen sover sen middag. Måste nog väcka dom nu... Har jobbat idag och grabbarna har varit med deras moster. På jobbet var det fullt ös, alla bunkrade alkohol inför julen, det roliga är att till 80% så kommer alla komma tillbaka på Tisdag för då har det de inhandlat redan hunnit tagit slut! Haha...

Ikväll ska jag nog städa, det brukar jag göra när jag är arg ledsen eller förbannad. Idag är det alla tre. Ibland händer det, värsta trissen ju, triss i piss. Ja det känns så nu... Orkar inte berätta och vill inte för vissa som läser min blogg njuter av andras (läs mina) nedslag och olycka. Men egentligen, varför ska jag bry mig? Jag är ändå den som borde sitta stolt och jag är den som har min värdighet kvar. Jag borde inte vara den som mår dåligt för jag har ju inte gjort något annat än att gett allt... ställt upp... funnits där och också offrat mycket! Varför är jag den som får ta all skit. Varför är jag den som inte är stark nog att kunna vända ryggen... Jo jag vet... Jag är jag och ger just allt och lite till.

Nä jag får nog ta och dra en snabbis till SolarieÖarna. Lite ljus ger energi.



Min älskade Love

Kommentarer
Postat av: Petra

Strunta i alla asgamar som njuter av din olycka. Du är en härlig tjej som sprider enormt mycket energi omkring dig och den har en tendens att smitta av sig :-)



Hoppas det käns bättre idag.



Kram från Petra

2008-12-21 @ 08:49:15
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0