Halloj

Har mycket att skriva om idag men får nog dela upp alla news i flera inlägg under dagen. Just nu orkar jag inte skriva om nåt, är så trött och seg, tror det är det trista regniga vädret vi har. Det ska ju vara Jul & Lucia stämning vid den här tiden, inte spöregn!

Idag kl 13:30 ska vi i alla fall på Lussefika på dagis det ska bli mysigt. Ska bli kul att se mina små grabbar lite längre också. Har bara blivit korta stunder under veckan så nu längtar jag så mycket.

Måste inhandla lite julklappar också, men kommer ju för sjutton inte på vad jag ska köpa, inte ens till kidsen. Jag har köpt två i var och en gemensam, that's it! Resterande familj har inte ett enda än så länge, jobbigt, men så här är det varje år för mig, sista-minuten-shopping.
Jag har letat runt lite på nätet men där finns ju inte ett dugg roligt... Har ni tips på roliga sidor så hojta till!

Igår lyckades jag få till en ny Bloggdesign till Syrran, har även gjort en till Nette för nån dag sen.
Kolla in dom här: Ronja och Prinsessornas Mamma

Nu ska jag ta och göra dagens första Latte, ja det är sant, det är första för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0