Fredag

Ingen ny blogg ännu som ni ser... det är för jag inte känner att den är rätt heller... Kolla här och komentera gärna: http://sveastar.blogg.se/micasdesign

Idag har vi min syster här vi har ätit vår favvomat ikväll. Baguette med rostbiff, persilja och cantadou vitlök. Till det pommes och honungsmelon. Mums!
Nu på kvällen har vi hunnit trycka i oss godis och Julmust också. Loke somnade direkt efter maten, men Love höll igång och fick ett Spidermanägg (kinderägg-tre överraskningar i en)

I morgon är det jobb igen på Bolaget och tror det blir Ronja som får vara barnvakt. Vad som mer händer under helgen har jag inte en aning om men tror i alla fall kidsen kommer vara lite hos Patrik för deras storebror är där i helgen.

Idag bloggar jag skittråkigt, jag vet! Sorry men jag är så seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0