Dubbelpass

Idag fick jag sovmorgon, ja hela veckan eftersom jag inte behöver ta barnen till dagis...
Jag har jobbat på förmiddagen på Bolaget och ikväll nu kl 18:00 ska jag ner i gen och köra ett pass. Det ska årsinventeras idag och jag har ju inget bättre för mig. Skönt att ha nåt att göra, jag vet det har bara gått en dygn utan barnen, men bara vetskapen av att dom inte ska vara hos mig på hela vecka gör mig galen.

Idag har även det nya golvet till sovrummet kommit. Så jag kommer att ha att göra hela veckan. Hihi jag ska lägga golvet själv så vi får väl se hur det slutar.

Nej nu ska jag iväg!
Ses senare ikväll kanske. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeejjjj!!!Va hur länge sen som helst,känns det som iallafall..OJ!!!hur ska du klra dig en vecka??du kan få låna mina om det blir för tomt..hihihi..Massa kram på dig/kekka

2008-12-08 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0