Trötter

Hade jag var en av de Sju dvärgarna i Sagan om Snövit hade jag lätt vart trötter! Jag är så himla trött och seg, liksom småfryser också. Hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk!

Men nåt kul som hänt idag i alla fall är att vi blivit en en i vårt lilla MK-team. Så roligt när gruppen växer, sakta men säkert.
Var ju hos Anna idag, det var också så lyckat. Dom vart ju så fina och tjejerna är fantastiska! Jag älskar mitt jobb och jag önskar att alla skulle våga prova det. Mitt liv har blivit mycket lyckligare och jag får så mycket. Och det är ju Rosa... Så fint!

Imorgon måste jag försöka ta tag i alla flyttlådor som ska plockas ur, tyvärr så vet jag faktiskt inte vart jag ska lägga innehållet för jag har inget ställe att lägga det på. Jag har nämligen ingen byrå eller liknande. Men men, rörigt är det nu.
Senare på kvällen är det Hudvård och FotSpa! Så kul så!
Igår var det inte så mycket mys heller... HUDVÅRD! hihi!

Nej nu måste jag hoppa i säng. Mina ögon är så grusiga så nu.
God Natt Folks

Kommentarer
Postat av: Lindha

grattis till nya team medlemmen!

2008-08-30 @ 09:16:23
URL: http://livansplace.blogg.se/
Postat av: Mican

TACK!!! =)

2008-09-02 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0