Love..

Nu på kvällen har varit hos Anders & Janina med c/o, kidsen har badat som tokar i åskan och hoppat studsmatta. Vi hade lite av pizzabuffe' till middag. Jättekul att umgås alla, det blir ett stort gäng när vi träffas.
Tyvärr slutade kvällen lite trist. Love blev getingstungen i foten. Den jäkeln satt fast riktigt ordentligt och Love var så rädd. Han är rätt hård annars men nu var han så ledsen och grinade jättemycket, jobbigt när man inte är van vid att han regerar på ett sätt som han inte gjort innan. Han hade ont länge, foten blev jättesvullen.
När vi vart hemma nu på kvällen har han bara gått på tå på den foten. Min lilla älskade plutt.
Nu sover han sött, gick och la sig helt självmant också. Det kan jag säga er hör till ovanligheterna!

Anton sitter framför datorn, precis som grabbar i hans ålder gör... Loke kollar på Blixten McQeen och Bilar så klart, vad annars... Patrik leker med sin nya leksak, pilbåge.. *suck* Boy's will be boy's...
Själv ska jag strax gå till min kärlek, dags för Latte... Haha!

Kommentarer
Postat av: lina

Kika min sida om du är intresserad av en blogg design :) hjälper även till med beställningsdesign gratis :)

2008-08-04 @ 13:36:15
URL: http://linaemiliasarakallgren.blogg.se/
Postat av: Mickan

Får jag bara fråga vart du hittat din URSNYGGA bakgrund??

2008-08-04 @ 22:02:22
URL: http://mickanmickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0